۶ پاسخ

منم اونجوری شده بودم نگران نباش چیزی نیس

مال منم از صبح تکون نخورده😢

منم بعضی روزها خیلی کم تکون میخوره

سلام گلم منم همین مشکلو داشتم منتها بخاطر وضعیت اومدم شهرستان دسترسی به دکتر نداشتم رفتم بهداشت گفتن که چون بچه بزرگتر میشه و جاش کوچیک بخاطر همونه
دیدی خیلی ضعیف شد چیزه شیرین بخور یه ساعت به پهلو چپ دراز بکش تو اون یه ساعت از ۴ بار بیشتر تکون خورد نرماله ولی دیگه از ۴ بار کمتر تکون خورد حتما برو بیمارستان

ای وای برای منم از دیروز اینجور شده چرا هممون تو این هفته اینجور شدیم

بچه منم از دیروز فقط دو بار خودشو سفت کرد حرکتشم خیلی ضعیف بود

سوال های مرتبط