منم واکسن پسرم هنوز نزدم سرماخوردگی گرفته بود
منم دیربردم پسرمو تقریبا یک ماه
دوهفته
من یه بار پسرم و برده بودم دیدم یکی پسرای دو قلوشو تو ۲۲مای آورده براشون ۱۸ماهگی زدن چون ک واکسن نبود
میگن مشکلی نداره عزیزم.چون واکسن بعدی ۶ سالگیه میشه طولانی عقب انداخت.
والا مال ما ۳ ماه عقب افتاده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.