۶ پاسخ

منم واکسن پسرم هنوز نزدم سرماخوردگی گرفته بود

منم دیربردم پسرمو تقریبا یک ماه

دوهفته

من یه بار پسرم و برده بودم دیدم یکی پسرای دو قلوشو تو ۲۲مای آورده براشون ۱۸ماهگی زدن چون ک واکسن نبود

میگن مشکلی نداره عزیزم.چون واکسن بعدی ۶ سالگیه میشه طولانی عقب انداخت.

والا مال ما ۳ ماه عقب افتاده

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان مامان عشق مامان ۲ سالگی
مامان آوینا جون❤ مامان آوینا جون❤ ۱ سالگی