من یکماه عقب افتاد تازه امروز زدم چون مرکز اصلی واکسیناسیون زدن ممکنه دیگه گیرنیاد
منم بادوماه وخورده ای تاخیردیروززدم زراپسرم
دختر من باید ۱۴اسفند میزد هنوز نزدم اول سرما خورد بعدم ویروس گرفته ۱ماه و نیمه بیمارستانا میرم بستریش کزدم الان تازه بهتر شده سرفه میکنه خوب بشه بعد میزنم
من امروز زدم
تا سر شب خوب بود ولی یهو درد پاش شروع شد
الانم با اینکه پروفن خورده تبش پایین نیومده😔
ماهم نزدیم هنوز
من ک امروز زدم با کلی تاخیر
من امروز با یع ماه ۲۰روز تاخیر زدم
میشه به من درخواست بدی عزیزم
من اینجا مادرایی رو دیدم کمیگفتن حتی یک ماه هم عقب افتاده
خود من پیش اومده یک هفته هم عقب افتاده
اگ دور از جون بچه سرما خورده باشه تا حالش خوب نشه کامل ک کلا نباید بزنه
چرا عقب بندازی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.