خانوما ازمایش گلوکز و بیمه تامین اجتماعی قبول میکنه؟

۶ پاسخ

برا من که قبول نکرد ۲۶۰ تومن گرفت

بله عزیزم

اره .

از من گفت 20 تومن فقط خودت باید بدی بقیش بیمه ام قبول کرد رایگان شد با بیمه ما قرار داد داشت

اره برا من ۱۰۰ تومن شد

برو بهداشت رایگان برات انجام میدن

سوال های مرتبط