۵ پاسخ

سزارین و از روآنتی من رفتم بیمارستان تشکیل پرونده بدم جراح متخصص زنان و زایمان بود آنتی و مو دید گف ۳ و فروردین بیا ختم بارداری ت زایمان کنی‌ الان من ۳۶ و ۶ روزم ولی طبق ماما م باید من ۳۵ و خورده ای باسم

ان تی

ان تی

ان تی

اِن تی درسته

سوال های مرتبط