۶ پاسخ

تست نزدی ؟؟

انشالله خیره زن داداش من با دستگاه باردار شد

بزن امکانش هست ولی خیلی کم

اگه تازه دستگاه گذاشتی تا یه سال اول عقب میندازی

بزن تست تاکی میخوای صبرکنییی

منم 6 دی گذاشتم تا الان فقط یک بار شدم نمی‌دونم علتش چیه

سوال های مرتبط