۱۲ پاسخ

اگه کسی اونجا قایم بشه اره میزنن

خونه/ بیمارستان/خدمات بین راهی/مدرسه همه شو زدن

نمیزنن
مگر اینکه نیرو نظامی اونجا قایم بشن مردمو سپر خودشون کنن

پایگاهارو میزنن دو کوچه خراب میشه

بله زدن میزنن

این بی شرفا نرن جایی قایم بشن اونجارو نمیزنه بیکار نیس بیاد موشک چند میلیارددلاری واسه ملت خرج کنه اینا میان بین مردم قایم میشن واسه مظلوم نمایی مردم بدبخت هم تاوان اینارو میدن حرومزاده های پست

به نظرم هزینه موشکاش بالاست .برا خونه های مسکونی این همه هزینه نکرده. اگه جایی رو میزنن دلیلی داره. یا نزدیکه پایگاه یا مهمات یا چیزی هست. همینجوری نمیزنه

ننه ی نخود فرنگی فعلا که دیگه شماها و امثالتون باید به فکر جا باشید برا خودتون گورتونو گم کنید از ایران ...آریا رو چه به عرب 🤌شماها به جای مغز تو کلتون لجنه ک حتی بلد نیستید یکی که انتقاد می‌کنه ازتون با ادب و احترام جوابشو بدید فقط بلدید فحاشی کنید 😉

تو شهر ما که دیشب تشیعع یک خانواده ۴ نفره بود پدر و مادر و دوتا بچه باهم شهید شده بودند.

دیگه پایگاه بزنن خونه های اطرافم خراب میشه

بله زدن

زدن.

سوال های مرتبط

مامان خانم خشگله❤️🧿 مامان خانم خشگله❤️🧿 هفته چهارم بارداری
مامان 👸🏼 آرتمیس 🤴 مامان 👸🏼 آرتمیس 🤴 ۴ سالگی