۷ پاسخ

انشالله مثبت میشم ماهم به زودی 🌹♥️

خدا بهمون صبر بده🥲

به نظرم زود رفتی عزیزم
دکتر به من گفت زودتر از روز 17 م آزمایش نده

بتاچندبود؟ زودنرفتی ازمایش؟😭

الهی چه حس بدی😔😔😔😔😔

ای وی آف لعنتی منم یبار ایست قلبی کرد بیارم منفی شد چ حال بدیه خدا بهتون آرامش بده

بگردم برای قلبت
منم ای وی اف کردم امروز رفتم گفت قلب نداره

سوال های مرتبط