۶ پاسخ

دوست من تا روز ۱۱ منفی شد روز ۱۴ مثبت

عزیزم چرا انقدر زود ازمایش دادی خیلی زود بود این همه صبر کردی ۴روزم روش فداتشم

یه هفته دیگه ازمایشتو تکرارکن

دختر تو چرا انقدر عجولی
این همه صبر کردی ی ۴روز دیگه هم صبر کن

عزیزم روز دهم که ازمایش بتا نمیدن اخه

زود رفتی بنظرم چون میگن حداقل باید ۱۴ روز بگذره

سوال های مرتبط