۹ پاسخ

عزیزم زیاد نگیر از ۳ ۲ بسته کافیه مای بیبی سایزش کوچیکه سریع کوچیک میشه بقیشو ۴ یا ۵ بگیر

آره عزیزم الآن ۶۷۵ تمنه
برو اگه داره چندتا دیگه بگیر

آره الان ۶۸۰ هست

الان ۶۰۰ ۷۰۰
قیمت قدیم گرفتی

اگه داری بیشتر بخر
3میبیندی برا پسرت؟

خوب گفته بخر

اره خیلی خوبه من ۶۰۰ و خوردی گرفتم

مفته والا

اره الان شده ۶۷۰

سوال های مرتبط

مامان 🌺لیان 🤱🏻 مامان 🌺لیان 🤱🏻 ۲ سالگی