خانوما من بچم زیر خط سزارین لگد می نه طبیعی هست؟

۴ پاسخ

وای بزرگ تر که بشه باید جلوی دستشویی بشینی همیشه 😅 تا لگد میزنه انگار مثانه ات میخواد بترکه 😂

اره منم

آره پاهاش پایینه

اره

سوال های مرتبط

مامان بادصبا مامان بادصبا هفته بیست‌ونهم بارداری