چرا بچه من فقط رو خط سزارینم به زیر شکمم لگد میزنه 😐 نباید بیاد بالا؟

۵ پاسخ

جفتت قدامیه؟

بچه بریچه؟

برا منم همونجا رو میزنه
دو هفته پیش دکترم سونو کرد گف پاهاش اونجاس

منم پایینه هنوز

دقیقا منم سوالم همینه

سوال های مرتبط

مامان پارمیس🎀💗 مامان پارمیس🎀💗 هفته سی‌وششم بارداری