منم همین مشکلو دارم همش یه طرف شکمم و زیر شکمم تکون حس میکنم
هنوز هفتتون پایینه جفتشون یه جا هستن چند هفته دیگه میان بالادر هر قل یع طرف برمیدارع یکی چپ یکی راست اونموقع قشنگحرکاتشونو متوجه میشید
متوجه نشده بودم ولی بشتر این سمتمه
قبلا دو طرف بود ؟
منظورم پس چرا قل این طرف لگد نمیزنه میترسم انشاالله که سالم باشه
هر قلی ک اون سمت اون داره لگد میزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.