۴ پاسخ

چون وقتی سمت چپ هستی خونرسانی به جفت بهتره نی نی بیشتر خوابه ولی وقتی رو به کمر یا رو به پهلو راست میخوابی خونرسانی کم میشه میگه مامان درست بخواب اذیت نکن 😅

منم ب راست میخوابم بیشتر تکون میخوره

پسر منم همش راسته

برامنم فقط سمت راست حرکت می‌کنه سمت چپ اصلا واکنش نداره

سوال های مرتبط