۱۱ پاسخ

منم دوس دارم بریزم ولی نمدونم چی بریزم قشنگ بشه و موندگاریش بیشتر باشه

من عدس خیس کردم عدس دوس دارم همیشه عدس میذارم

اوف باورت میشه اصلا فکرمم بهش نبود😔

کاش زودتر همه چیز برگرده مثل قبل بشه...
مردیم دیگع از استرس و ترس...

نه امسال اصلا حال و هوای عید نداریم هیچی به هیچی

من هرسال میخام سبزه بندازم آخرم هیچ😅😅
حالا اگه دونه ای تا عید رشد کنه شاید اون سبزه رو بندازم

من هسته پرتقال جمع کرده بودم بکارم که هم اسراف نشه هم قشنگ باشه ولی دیگه عید نمیگیریم
اگه امکانشو داری میتونی هسته پرتقال و نارنج جمع کنی خیلی قشنگ میشه

امروز میخوام خیس کنم که تا عید خیلی بلند نشه پژمرده بشه

سبزه نارنج و من خیلی دوست دارم

سیزه نارنج هم قشنگه میخرم

ماش از کی میزاری؟

چجوری درست میشه؟

سوال های مرتبط