از روز سوم زایمانم گردن درد و سر درد شدید دارم
چرا؟

۶ پاسخ

تا میتونی چای و نسکافه بخور
اگه باز خوب نشد برو بیمارستان یا پزشک خانواده ی دگزا بزن

اثرات بی حسی هست احتمالا

طبیعی عزیزم. سعی کن دوش آب گرم بگیری ماساژ بدی. منم داشتم درد شونه هام خیلی بیشتر بود

اگر بی حسی از کنر دریافت کردی، احتمالا بعدش مراقبت نکردی مثلا سرتو زیاد تکون دادی ، یا زیاد صحبت کردی ، چون پزشکم بهم گفته بود بعد از بی حسی باید مراقبت کنی چند ساعت اولیه خیلی مهمه حتما سرتو ثابت نگه داری، زیاد صحبت نکنی ، بدنتو زیاد تکون ندی و بلافاصله هم وقتی اجازه دادن ک چیزی بخوری شروع به خوردن نوشیدنی های کافئین دار کنی

آخ اخ عزیزم عوارض بیحسی هستش به هیچ عنوان نباید بعد زایمان سرت رو تکون می‌دادی یا ماما خیراشتی زیر سرت نوشیدنی کافئیت دار هم باید زیاد مصرف میکردی من سر دخترم یک هفته ده روز مردم و زنده شدم با این درد

نسکافه بخور

سوال های مرتبط