۵ پاسخ

سلام به استقلال بچه 😁 دیگه باید از الان به بعد صبورتر باشی، طبیعیه ، وقتایی که اینجوری قشقرق میکنه سعی نکن آرومش کنی چون بدتر میشه فقط یکم زمان بده بعد حواسشو پرت کن

دخترمنم اینطوری شده

پسر منم اینجوریه 🤦🏼‍♀️

دختر منم جدیدا اینجوری شده
خودشو میندازه موهاشو میکشه
نمیدونم باید چیکار کنم

سن استقلالشونه دیگه از دوسالگی تا ۴ سالکی

سوال های مرتبط