۲ پاسخ

دكتر دختر من گفت هروقت خواستي شير گاوميش به بچه بدي حتما با اب جوشيده ولرم شده قاطي كن چون شير گاوميش خيلي چرب و سنگينه

من شیر گاو میدم دوبار میدم با شیره انگور یکم

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل وآیلین مامان ابوالفضل وآیلین ۱ سالگی
مامان طهورا مامان طهورا ۱ سالگی
مامان نوک طلا نوک حنا مامان نوک طلا نوک حنا ۱ سالگی
مامان امیر.پناه مامان امیر.پناه ۱ سالگی