منم همینجوری بودم ۳ماه با روغن سیاهدونه توی ناف و تمام شکمم چرب کردم دوری دوبار
بادکش زیرسینه و تخمدان انجام دادم ۲۱جلسه بجز ایام پریودی خوب شدم
زاج و عسل و روعن زیتون هم تزریق کردم هرچی عفونت بود خارج شد راحت شدم
زاج اندازه یه نخود آسیاب شده با یه قاشق چایخوری عسل و روغن زیتون هم یه قاشق چایخوری مخلوط کردم ریختم تو سرنگ تزریق کردم تو رحمم به مدت دوهفته شب ها
یه دستمال هم گذاشتم توی شورتم که اضافه هاش بریزه تو دستمال یه بالش هم گذاشتم زیر کمرم به مدت یه رب
امروزازدکترپرسیدم گفتند دیواره رحم نازک باشع اینجوری میشه
اکسید شدن خون با مواجه شدن با هوا.. چیزی نیست طبیعی نگران نباش.
قرص آهن و ویتامین ب ۱۲ بخور
چیزای سرد نخور عزیزم وقتی سردی بخوری خون حالت سردی میگیره سیاه میشه بعدشم به شکل لخته میاد
منم خیلی سیاه و غلیظ یادمم میره از دکتر بپرسم هر سری🤦🏻♀️
خون مونده تو بدن عزیزم ورزش اینا کن برادمنم همنیجوریه دوستی بده بی زحمت پرم💗🫠
ممکنه خون قدیمی باشه
ممکنم هست از بی تحرکی خون تو رحم بمونه اکسید بشه
یذره پیاده روی کن تحرک داشته باش درست میشه
ازاطلاعاتی که دارم اول یااخرپریودیه
یاخون مونده پریود قبلی
خون های قدیمی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.