۶ پاسخ

لخته شبیه جیگر مانند اشکال ندارع ولی در صورتی طبیعیه ک اندازش اندازه سکه باشه اگ بیشتر بود باید پیگیری بشه

تنبلی و بعضا فیبروم و حتی کیست یا عفونت

لخته مال تنبلی نیس
مال فیبروم و کیست و ایناس

تنبلی

من تبلی تخمدان دارم خون لخت بزرگ

سوال منم هست

سوال های مرتبط