۵ پاسخ

هردو احتمالش هست قشنگم نشونه این ک رحمت خیلی و سرد و عفونتم داشته ولی اگ دارو برای کیست استفاده میکنید بله مبش

نه دفع کیست نیست دیواره و ضخامت رحم کنده میشه ال دی همینه لامصب .اللن برای ماه بعد ضخامتت میشه ۴ یا ۵

آخه منم همین بودم رفتم دکتر فیبروم داشتم
فیبروم لعنتی کاملا بدون علامته هیچ دردی نداره که متوجه اش بخواهی بشی

این علائم من داشتم رفتم دکتر گفت فیبروم‌دتری عمل کردم

کی سونو شدی گلم
فیبروم نداشتی؟

سوال های مرتبط

مامان پارسا کوچولو مامان پارسا کوچولو هفته بیست‌وششم بارداری
مامان معجزه خدا
😍😍😍 مامان معجزه خدا 😍😍😍 هفته نوزدهم بارداری