دلیل لخته در پریودی چیه؟؟
ممکنه دفع کیست باشه؟

۲ پاسخ

اگه لخته ها با درد بیان اره کیست میتونه باشه

سردی رحم

سوال های مرتبط

مامان پارسا کوچولو مامان پارسا کوچولو هفته بیست‌وپنجم بارداری
Panah

درانتظار جوجه🐣 Panah درانتظار جوجه🐣 قصد بارداری