۵ پاسخ

اره واس منم تا دو سه هفته پیشا انگاری نیشگون یواش بود اما الان دیگه ضربه زدنی شده لگد طوری

مال من مثل ماهی میخزید الان حرکاتش قوی تر شده لگد میزنه

من میخوابم به پهلو چپ شدید میزنه زیر دلم لگد دستم میزارم کامل حس میکنم

مثل حباب ترکیدن میمونه انگار یهو یچی تو شکمت اروم میپوکه اولش باید مور مور بشی بعدش این حبابه میشه بعد دیگه ضرباتشون مشخص و واضح میشه

من خودم هنوز حس نکردم ولی شنیدم میگن اوایل مثل قلقلک می مونه زیر ناف

سوال های مرتبط