مامانا برای امپول‌ ریه چند روز بستری میکنن؟؟

۴ پاسخ

چرا بستری؟
الان مگه ۳۵ هفته نیسی امپول ریه برا چیته

من دو روز

امپول ریه رو برای چی میزنن ؟؟؟؟

بستری ندارع.. دو تا سه تایی تو بیمارستان باید بزنی

سوال های مرتبط

مامان نخودچی مامان نخودچی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آرین و آیهان🐥🐣 مامان آرین و آیهان🐥🐣 ۱ ماهگی
مامان راستین مامان راستین ۲ ماهگی
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۱۰ ماهگی