من ازمایش دادم جوابش منفی بود😢

۸ پاسخ

مننننم🥺💔

😔😔😔

فدای سرت.هنوز کلی فرصت داری.همچیز به موقع اتفاق میوفته😊❤

خداروبروشکرکن تواین شرایط میخوای چیکار

فداسرت ماه بعد

متاسفم انشالله ماه بعد

چند تاخیر؟؟

چند روز تاخیر داشتی

سوال های مرتبط

💙خدایا💙 💙خدایا💙 قصد بارداری