سلام متاسفانه من آزمایش خون دادم جوابش منفی شد🫠

۸ پاسخ

سلام من نمیدونم چندماه هست بچم ولی میدونم خیلی کوچیکه ولی سینه هام خیلی درد می‌کنه دست میزنم درد بدی میگیره

گلم آزمایش ندیداول بیبی بزنیداگه مثبت بودبریدآزمایش این تجربه منه

خواهش عزیزم
چندوقت تو اقدام هستی

انشاله به وقتش مثبت میشه برات عزیزم

انشالله ولی دیگه امیدی ندارم رفت یکسال شد اقدامم
اوزیل می‌خوردم دوماهی

انشاالله ماه بعد

فداسرت. حتمل موقعش نبوده الان ماه بعد ایشالل

انشااللع ماه های بعدی
دارو مصرف میکردی؟

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم🐣🦋 مامان تو دلیم🐣🦋 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم روزهای ابتدایی تولد