نه من اینطوری نیستم
با همه ی استرس و ترس و نگرانی هایی که دارم زندگی رو رو روال میچرخونم
ته دلم با خودم میگم شاید روزای آخر عمرمه چرا خرابش کنم
شاید ته اینهمه ترس و وحشت قشنگ شد چرا پس زندگیمو تلخ کنم
غصه هامو برا خودم نگه داشتم نمیزارم همسرم و پسرم متوجه بشن
اگه شرایطشو دارین برین
این حجم از استرس و ناراحتی بیشتر بهتون اسیب میزنه 🥺
حداقل اونجا شب و اروم بگذرونین
اتفاقا من وقتی استرس دارم عصبی ام انقد کار میکنم که نگو .سر همین تو این چند روز صبح با شوهرم میرم خونه بابام اینا شبم کارش تموم بشه میاد دنباله ما.امروز نرفتم افتادم تو جون خونه یعنی بشینم یه جا استرس میگیرم فکر خیال میکنم
حتما برید
باهمه این در گیری ها اما زندگی جریان داره اگه خودمونو ببازیم قبل از اینکه ج ن گ بلایی سرمون بیاره خودمون خودمونو از بین میبریم اول از همه خودمون و بعدم بخاطر بچه هامون باید قوی باشیم من خودمم روحیه ام داغونه اما بخاطر بچه ام سرپام میخندم کارای روزمره انجام میدم و الی آخر آدمی با امید زنده است و سرپا
ن بابا من که اصلا عین خیالم نیست چون ترس و استرس من ن چیزی رو عوض میکنه نه چیزی
فقط ارامش و انرژی خونم و بچم خراب میشه روال زندگیمو دارم میگذرونم
خدا بهمون تحمل بده مخصوصا شما ها که شهرتون و میزنن
دلم برا همه گرفته همه داغونن همه غم دارن
ما خودمون فراری هستیم بعد چند سال اومدم خونه خودم وسیله خریدم داشتم باز سازی میکردم چقدر ذوق عیدو داشتم الان میگن اون منطقرو تخلیه کنید
منم مثل تو هستم به هیچ کاری واقعا نمیرسم دوست ندارم
حف داری منم مث خودت شدم امروز دیگه دارم دق میکنم بلند شدم فریزر ریختم بیرون دارم تمیز میکنم تا ب زور کاری کنم اما همش چشام خیسه
وای خواهر منم اینجوریم همش میترسم بچه هام میترسن زندگی زهرمارمون شده .خدایا تموم بشه
فقط خدا کمکمون کنه ب خیر بگذرونیم
خدا کمکمون کنه خسته شدیم مواظب خودتون باشید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.