فرزند پروری پوشک فرزند پروری شیردهی

تصویر
۱۴ پاسخ

ببین خواهر شوهرت خوبه
تو خوب نیستی چون حساسی

بی مورده😐😐

بی مورده
چرا باید ناراحت بشی
عمه شه خوب عیبش کجاس گل

بهتربود بهت بگه که نگران نشی ولی اشکالی نداره عمها بچهای برادرشونو ازچشماشونم بیشتر دوست دارن

اگه میگفت خیلی بهتربود اما یه تذکر ریز به شوخی خنده بده اما ناراحت نشو

نه خداییش ناراحتی نداره

بی مورده.....

حالا اشکال نداره سلامت برگشته
بگو نگران میشی بهت اطلاع بدن

من خواهرشوهرم بچمو میبرع پارک یکی دوسااعت حتی زنگم نمیزنم بابا خیلیییییی حساسی عمشه خون و رگشه دیگ

ول کنا چی شده مگه کلا یه ربع رفتن خوراکی خریده دیگ اطلاع دادن نداره خیلی حساس نشو

چی بگم والا
دوست داری ناراحت بشی باز فرق میکنه میتونی ناراحت بشی الکی گیر بدی😂

😂گهواره داره ب جاهای باریک میکشونتمون☹️😂

بابا ناراحت نشو
من شرایطم مث تو با این تفاوت ک هیچکس کمک نمیکنه
بچم وسط حیاط همش مامان مامان ...

ای بابا ناراحتی نداره که

سوال های مرتبط

مامان دلبر کوچک من🩵 مامان دلبر کوچک من🩵 ۲ سالگی
مامان نی‌نی‌های سالم مامان نی‌نی‌های سالم ۲ سالگی