کیا درد واژن دارن 🥲 خیلی داغونه

۸ پاسخ

من🥲🥲🥲🥲

وای من خیلی بدهههه 🥲😭

منم دارم الان یک ماهه خیلی بده جون ادم گرفته میشه واسه تکون خوردن

از ۱۸ هفته تا الان از درد واژن ارومو قرار ندارم

وااای ممممن،درد و گرفتگی و تیر کشیدن همه قاطی شده

مننننن دارم میمیرم اصلا نمیتونم راه برم نمیتونم پهلو به پهلو بشم

نگم خیلی اذیتم

من من من

سوال های مرتبط

مامان سنجد، ivf مامان سنجد، ivf هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ارمیاجون مامان ارمیاجون هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان میکائیل مامان میکائیل هفته سی‌ودوم بارداری