۴ پاسخ

زیاد.

موقع پریود میگن نخورید چون خونریزی زیادتر میشه

من چندین ماهه قرص آهن میخورم
فرقی نکرده پریودیم

زیااااا

سوال های مرتبط

مامان قند و نبات مامان قند و نبات ۳ سالگی