خانما پسرم عطسه میکنه آب دماغش میریزه چی بهش بدم؟

۳ پاسخ

من هر ۴ ساعت توی بینیش ۲ قطره رینوسالتین میریختم چون تب نداشت روزی یک یا دوبارم بهش استامینوفن میدادم.
ولی بازم دکتر بردمش

سیتریزین، من هروقت اینجوری میشه بهش میدم، یه اسپری هم داشت دکتر داده بود اونم میریختم توی بینیش سریع بند میومد ولی تموم شد

پلارژین

سوال های مرتبط