۵ پاسخ

سلام مامان دلوین میشه درخواست بدین برا گفتگو
مال من پرشده

پسر من فردا ده ماهه میشه راه می‌ره مستقل بابا میگه ولی مامان نمیگه دست میزنه صورتش رو میاره بوس کنم و می‌خوام پوشک کنم فرار می‌کنه از دستم البته بچه ها با هم فرق دارن بچه ی خودت رو با بقیه مقایسه نکن

دختر من چهار درست و پا میره میشنه دست دیوار میره .. همه چیا به هوبی میفهنه خیلی بهونه میگیره جیع میزنه .. ماما بابا .. دد اا اب ای دست میزنه کلاغ پر میکنه بازی ها رو خیلی دوست داره

دختر من میگیره راه میره چهار دست و پا میره
بای بای میکنه
دالی میکنه
ماما بابا میگه دو سه روز یاد گرفته توپ میگه
دست میزنه میرقصه
موش میشه
میگی بشین میشینه همینا دیگه

پسر من نه و نیمه چار دست و پا میرع از جایی میگیره بلند میشه بابا ماما میگع ، اخم و خنده رو‌متوجه میشع

سوال های مرتبط

مامان مامان خوشگلم مامان مامان خوشگلم ۱ سالگی