چند ساعت بعده سزارین میتونم پاشم راه برم

۸ پاسخ

من ۳بعدازطهر سزارین شدم
فردا صبحش ساعت ۸ راه رفتم
فقط ۲۰قدم اول درد داره

وای از سزارین خیلی سختهههه😭😭

هشت ساعت

من ۴وربع بعدظهر رفتم اتاق عمل ۱۱شب گفتن پاشید راه برید

بعد اینک سوند و درآوردن و حس پاهات کاملا برگشت بعد میتونی راه بری که شکمت هم کار کنه

۸ساعت بعد
اول لب تخت ماشینی نیم ساعت پاهات رو آویزون می کنی
بعد با کمک میری دستشویی
از دفعه بعد باید بیشتر پاشی و اتاق راه بری،
هرچقدر راه بری بهتره

8ساعت بعد اجازه میدن اروم پاشی راه بری

۱۲ ساعت

سوال های مرتبط

مامان سلین🩷 مامان سلین🩷 ۱۰ ماهگی
مامان لیا و یاس💞🐣 مامان لیا و یاس💞🐣 ۱ سالگی