من ۳بعدازطهر سزارین شدم
فردا صبحش ساعت ۸ راه رفتم
فقط ۲۰قدم اول درد داره
وای از سزارین خیلی سختهههه😭😭
هشت ساعت
من ۴وربع بعدظهر رفتم اتاق عمل ۱۱شب گفتن پاشید راه برید
بعد اینک سوند و درآوردن و حس پاهات کاملا برگشت بعد میتونی راه بری که شکمت هم کار کنه
۸ساعت بعد
اول لب تخت ماشینی نیم ساعت پاهات رو آویزون می کنی
بعد با کمک میری دستشویی
از دفعه بعد باید بیشتر پاشی و اتاق راه بری،
هرچقدر راه بری بهتره
8ساعت بعد اجازه میدن اروم پاشی راه بری
۱۲ ساعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.