۳ پاسخ

قبلا تو سونو شکمی زده بود پولیپ سونو واژینال گف نداری ولی الان که روز ۱۲ سیکل باز از اول پریود شدم استرس گرفتم ک نکنه پولیپ باشه

اره از کیست یا تنبلی تخمدان میشه

بخاطر استرس و تغییر هورمونی میتونه باشه

سوال های مرتبط