شربت خاکشیر و گلاب ضرر داره؟

۵ پاسخ

تو هفته شما مشکلی شده تو زایشگاه هک همرات ببر و مصرف کن
خرما هم بخور خیلی تاثیر داره هم برا زایمان‌ البته از 37 هفته روزانه 7عدد میخوردی بهتر بود و بعد زایمانم بخور چون شیر مادر و افزایش میده

امکان داره اسهال بشی شکمت روون بشه

خوبه واسه هفته تو بخور اتفاقا میگن خاکشیر نمیزارع بچه زردی بگیره

برا زایمان خوبه

خاکشیر شنیدم دهانه ی رحم رو نرم میکنه ..ولی فک کنم برای شما خوب باشه دیگه هفته ی اخری

سوال های مرتبط

مامان جوجه❤️🤱🏼 مامان جوجه❤️🤱🏼 ۴ ماهگی