تو هفته شما مشکلی شده تو زایشگاه هک همرات ببر و مصرف کن
خرما هم بخور خیلی تاثیر داره هم برا زایمان البته از 37 هفته روزانه 7عدد میخوردی بهتر بود و بعد زایمانم بخور چون شیر مادر و افزایش میده
امکان داره اسهال بشی شکمت روون بشه
خوبه واسه هفته تو بخور اتفاقا میگن خاکشیر نمیزارع بچه زردی بگیره
برا زایمان خوبه
خاکشیر شنیدم دهانه ی رحم رو نرم میکنه ..ولی فک کنم برای شما خوب باشه دیگه هفته ی اخری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.