خاتومای اهوازی کجا رو زدن خیلی شدید بود۴بار

۷ پاسخ

نمیدونم

بچه ها خبر ندید کجا رو زدن این خیلی خطر داره برای همون منطقه دوباره میزننش

معلوم نشد کجار زدن...وای خدااا تموم بشه خدایاااا

۴تازدن

فک کنم دوباره لشکر۹۲

وای مردیم از ترس

خیلیییییی صدامیاد😭😭😭😭💔💔💔

سوال های مرتبط