من تهرانم جمع کردم
ولی شوهرمدیشب زنگ زدا بود به بابام که باباممنو راضی کنه بریم شهرستان
بابام گفت نترسید عمر دست خداس
یه نفر از زیر اوار سالم بیرون میاد
ینفر یا خیابون اونور تر یه چیزی میخوره تو سرش میمیره
تو خونه بمونید
هراتفاقی بیفته خدا بالاسر
منازل سپاه بلع جمع کردن
کجا بری عزیز بهترین جا خونته
خونه بهترین جایت عزیز
از جاهای خطرناک دور بشید
خونه امن ترین جاست
بشین تو خونه هیچ اتفاقی نمیوفته
کدوم منطقه هستید؟
یه ساک اضطراری گذاشتم جلو در
ولی کجا رو داریم بریم
از پایگاه ها هم دور بشید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.