۱۲ پاسخ

ولی خداییش گناه داره گذاشتی بچه رو تو سفره

او خدا نقلی مقلییی😍

چقدر قشنگ....خودسم هزار ماشاءالله گوگولیه😘😘😘😘😘

چه ایده جالبی😁

ای جانم چقدر نازه خدا حفظش کنه

وووااای چه ایده قشنگی واسه ملهگرد دخملی اجراش کنم😍

خدا حفظش کنه 😍😘

من بمناسبت اولین ماه رمضونش این مدلی عکس گرفتنم

تصویر

ای جانم درپناه خداوند باشه

ماشالله خدا حفظش کنه

ماااادر 😍خدا حفظش کنه

چ ایده قشنگیییی😍حیف دیر دیدمش

سوال های مرتبط

مامان فسقلیام💙 مامان فسقلیام💙 ۱۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱۴ ماهگی
مامان نیهان 💗 مامان نیهان 💗 ۹ ماهگی
مامان آوین🐣🌱 مامان آوین🐣🌱 ۱ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان لیانا🌻👼 مامان لیانا🌻👼 ۱ سالگی