من خوردم مشکلی پیش نیومد
معمولا میگن سیبزمینی نفغ داره وتخم مرغ ابپز شیر بو میبگره نخوری بهتره من تا چهل روزگیرعایت کردم و خداروشکر دخترم هیچ کدوم ترینمشکلاییکه دوستان میگن ونداشت اصلا دارو نخورد
منخوردم چیزی نشد
نه اتفاقا خیلییی شیرو زیاد و چرب میکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.