۴ پاسخ

من خوردم مشکلی پیش نیومد

معمولا میگن سیبزمینی نفغ داره و‌تخم مرغ ابپز شیر بو میبگره نخوری بهتره من تا چهل روزگی‌رعایت کردم و خداروشکر دخترم هیچ کدوم ترین‌مشکلایی‌که دوستان میگن و‌نداشت اصلا دارو نخورد

من‌خوردم چیزی نشد

نه اتفاقا خیلییی شیرو زیاد و چرب میکنه

سوال های مرتبط