برا من پسر درومد
بچم دختره
من واسه ی فامیلامون انجام دادم درست بود
برامن غلط بود
اره درسته
خرافاته
برا من نمک درست حالا نمیدونم راسته یا اتفاقی شد. ولی تست جوش شیرین اشتباه بود
برامنم بچه اولم درست بودواسه این نی نی هم امتحان نکردم
درسته
میشه بگید چجوریه
خییلی
چطوریه میشه بگین ؟؟
منم جنسیت بچمو میدونم نمکم ریختن جنسیت همون شد حالا باز تا انومالی برم ببینیم صدرصد هست یا ن
برا همه فامیل ما که درست بود
برا من ریختن دست زدم به دماغم میگن پسره فعلا نرفتم آنومالی
برا من درست بود
زیاد
برامن درست دراومد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.