۷ پاسخ

نه کم نیست اگ وزنش خوبه

دخترمنم۹۰ تامیخوره بعضی وقتها ۶۰ تا،بعضی وقتها هم تایم کم باز گرسنش میشه میخوره

بایدی نداره بستگی به اشتهای بچه داره

بستگی داره خود بچه چقد بخوره پسر من تو پنج ماهگیش بیشتر از شصت یا نود نمیخورد

برای ۵ماه خیلی کمه .
اگه بچه ت هی بیدار میشه هی گریه میکنه .
بچه ۵ماه رو شیرخشک زده اگه رفلاکس نداره یا زیاد میخوره ببر بالا .
وزنشم باید خوب باشه چک کن
من ۳ماه ۱۵۰تا میدم

آره کمه

اره بنظر من کمه..چند ساعتی شیر میخوره!؟

سوال های مرتبط