برا برفک دهان چه قطره ای بگیرم خوبه

۳ پاسخ

کپسول فلوکونازول ۵۰ بریز تو ۵ سی سی شیر
۳ تا سییی شو بهش بدع
توی ۱ ساعت از دهنش از بین میره دختر منم داشت

من دکتر نیستاتین داد رفع شد ولی باز اومد امروز میخوام ببرم باز دکتر

نیستاتین

سوال های مرتبط

مامان مرصاد👶🏻🩵 مامان مرصاد👶🏻🩵 ۹ ماهگی
مامان شایان 🧸🥰 مامان شایان 🧸🥰 ۱۳ ماهگی
مامان لطف خدا
سلنا مامان لطف خدا سلنا ۷ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی