۴ پاسخ

والا من با سهمیه ۲۴۰ خریدم🥴

شربت سانستول ماه پیش خریدم 315تومن الان خریدم 439تومن

قبلا تا یه چیز میگفتی از گرونی میگفتن دهنتونو ببندید امنیت داریم الان موندم چی میخوان بگن 🤔

همون بهتر بمیریم راحت بشیم

سوال های مرتبط

مامان شایان💙ماهان🩵 مامان شایان💙ماهان🩵 ۲ سالگی