۲ پاسخ

من همین با آب گوشت و مرغ درست میکنم.اگه هویج و نخود فرنگی هم داشته باشم میریزم

من اب قلم تو خورشتها و غذاها قبلا میریختم.کته رو نمیدونم.

سوال های مرتبط