۷ پاسخ

خدا به داد دل مادرا برسه

فعلا دارن کشور و ویران میکنند با خونه ها کارنذارن

وای اصلا دلم نمیخواد باور کنم به اینجاها برسه

وااای خیلی سخته امروز ب پسر بزرگم میگفتم اگه من دور تر بودم تو زودی باید خواهرتو بغل کنی تا من بهتون برسم هواست ب خواهرت باشه کوچیکه نمیتونه سریع بره😭😭 چون همش می‌پرسه مامان چکار باید کنیم ای خدا چ روزایی شد مثلاً عید بود

وای خدا چقدر منی ، منم دقیقا به این یزا فکر میکنم دخترم ۲.۵ سال پسرم ۱.۵ سالشه به همسرم گفتم اگر چیزی شد تو بپر رو یکیشون من رو اون یکی 😭😭البته خیلی میترسم اگه من نباشم چی میشن بچه هام

امیدوارم که این صحنه تلخ و هیچ مادری تو ایران تجربه نکنه
واقعا سخت
خدا خودت کمک کن رحم کن ب مادرا

یکیشو من بغل میکنم یکیشو باباش

سوال های مرتبط