من کلا از ارتین و ارتام و اینجوراسما خوشمنمیاد.شما شاید دوست داشته باشی.
آرن تلفظش قشنگتره و بیشتر ب دل میشینه
ارتین
آرتین
منم بین آرن و آرتین گیر بودم دیگه همسرم آرن انتخاب کرد
😍🍫
آرتین خیلی قشنگه
آرن رو من انتخاب کرده بودم اگه پسر شد بزارم 🥹😂🤌🏻
تو گهواره قسمت اسم ها معنیش و میزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.