اسم آرتین قشنگتره یا آرن
کسی معنی این دو تا اسم میدونه

۸ پاسخ

من کلا از ارتین و ارتام و اینجوراسما خوشم‌نمیاد.شما شاید دوست داشته باشی.
آرن تلفظش قشنگتره و بیشتر ب دل میشینه

ارتین

آرتین

منم بین آرن و‌ آرتین گیر بودم دیگه همسرم آرن انتخاب کرد

😍🍫

تصویر

آرتین خیلی قشنگه

آرن رو من انتخاب کرده بودم اگه پسر شد بزارم 🥹😂🤌🏻

تو گهواره قسمت اسم ها معنیش و میزنه

سوال های مرتبط

مامان آیهان🌙🧸 مامان آیهان🌙🧸 ۲ ماهگی
مامان گیلاس کوچولو🍒 مامان گیلاس کوچولو🍒 ۳ ماهگی
مامان ؟؟؟؟؟؟؟؟ مامان ؟؟؟؟؟؟؟؟ ۴ ماهگی