بعد سونو قلب
من جون نزدبگم انتظارخونه تکونب داشتن همون ماه اول
من بارداری اولمو بعد مثبت شدن بیبی چکم گفتم زود همه جا پر شد ولی این یکیو ب هیشکی نگفتم بجز شوهرم اگه از روی شکمم نفهمن تا موقع تعین جنسیت ب کسی نمیگم مخصوصا تو این اوضاع همه میخان استرس منو بکشن
من تا جواب ازمایشم آمد شوهرم شیرینی خرید برد اعلام کرد
بعد مثبت شدن آزمایش
بعد از سنو قلب
همون شب اول ک فهمیدم😂🤭
دوماهگی تشکیل قلبمم رقته بودم
سریع گفتم چون بچه دورمون زیاده گفتم مراقبم باشن
همون اول شوهرم رف گفت😐😂
بعد از NT
بعد از ان تی به خانواده شوهر گفتم
پنج شیش هفته 🥲😅
ازمایشم مثبت شد شوهرم زنگ زد گفت😄
من هنوزنگفتم ینی من دوسدارم بگم اماشوهرم نمیذاره
من که نگفتم گذاشتم بعد تشکیل قلب برم که متاسفانه امروز سقط شد
پارسال هم تا مثبت شدم اعلام کردم همه فهمیدن اما خب خارج رحمی شد
به نظرم اصلا زود نگودور از جون یهو اتفاقی بیفته
من هنوز نگفتم هفته دیگه سونوی قلب میرم عید احتمالا به خونواده درجه یک بگم چون حالم مشخصه تهوع دارم میفهمن ولی فامیل فعلا نمیگم
همین که صبح تست دادم مثبت درآمدشبش رفتیم خونشون وبهشون گفتیم ولی اگه این دفع بارداربشم دوست دارم چهارماه که شودم بهشون خبربدم
من تا سه ماهگی نمیخواستم بگم ولی تو ۶ هفته خونریزی کردم اورژانسی شدم و فهمیدن😂
من گذاشتم بعد از سونو قلب بگم
دوستان ترشح سفید نشونه چیه نوک سینه هام درد میکنه آخرین پریودیم ۱۱ بهمن بود
تست زدم چند روز پیش منفی بود
فردایی ک آزمایش دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.