بنظر من باید زود بدونن من بعد از آزمایشم گفتم اینطوری همه بیشتر هوامو دارن چه به خوراک چه به زندگی میان توکارای خونه کمکم میکنن غذای خاصی هم هوس کنم میارن برام
من چون خانواده همسرم نزدیک بودن بهشون گفتم خیلی هوامو داشتن ... اگر ازتون دور هستن و به حمایتشون نیازی ندارید تا انتی صبر کنید بعد بگید فوقش بگید خودمونم دیر متوجه شدیم گفتیم آزمایش بدیم خیالمون راحت بشه بعد به همه بگیم که نگران نشن
من هنوز نگفتم. تا تعیین جنسیت هم نمیگم. دوست دارم تعیین جنسیت شه و اسمشو هم انتخاب کنیم و بعد بگیم. اینطوری راحت ترم. حتی خانواده مادری هم نمیدونن
هرچی دیرتر بگی خودت راحت تری
چرا ناراحت بشن بابا
رود بفهمن هی میخوان دخالت کنن نظر الکی بدن
منم میخواستم تا ان تی به کسی نگم که همسرم اصرار کرد که مامان بگو و اینا دیگه تو دو ماه به مادرم گفتیم چند روز بعدم به مادرشوهرم ولی گفتم به کسی نگین ، من مادرشوهرم تا شوهرم نگه بگو به کسی نمیگه ، و از این جهت خیالم راحت بود ، و اینکه نگی ناراحت بشن یا نشن بستگی به اونا داره و تو باید بدونی که خصوصیات اخلاقشان چیه، اگر نگی ناراحت میشن یا نه ، یکی هست ناراحت میشه یکی هم هست ناراحت نمیشه
,من فردا میرم تعیین جنسیت بدش میگم البته من مادر وپدرشوهرندارم. جاری وخواهرشوهرامم شهرستان هستن کسی نیست که منو ببینه
وقتی ازمایش دادم به خانواده خودم گفتم بعد از سنو انتی به خانواده همسرم
همون اول دیگه
من هفته نهم گفتم و خواهش کردم تا بعد از nt به کسی نگن،،، بعدشم که دیگه همه به مرور فهمیدن چون زیاد میدیدمشون توی بارداری همش خونه بودم شک کرده بودن 😬😆
من بعد ازمایش گفتم چون خیلی میرم خونه هر دو گفتم بدونن درکم کنن بهتره ویار خیلی بد حال خیلی بدیم داشتم هنوزم خوبنشدم
دوست نداری نگو ناراحت که نباید بشن بگو شرایطم خوب نبود دکتر گفت فعلا صبرکنم تا یه سری چیزامعلوم بشه
به نظرمن بفهمن که بهتره راحت تری من آزمایشم مثبت شد گفتم چون پرجنب وجوش بودم باید استراحت میکردم گفتم که راحت باشم
من هنوز نگفتم باردارم خانما اینجا گفتن بزار بیست هفته آت بشه منم میخام بزارم انشالله بیست هفته به بعد من شکم ندارم اگه شکم نداری راحت قایمش کن هرچی دیر تر بگی بهتره منم مادر خودم و مادر شوهرم همسایه ام هستن بیست و چهار ساعت کنارشونم و بهشونم نگفتم
بنظرتون اگه بدونن بهتر نیست؟ اینجوری بیشتر درک میکنن
بعد غربالگری انومالی اکو قلب بچه رو هم برم بعد میگم
من تازه گفتم🤣
دیگه هر کسی باشه بهش بر میخوره
روز اول همه فهمیدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.