۸ پاسخ

کمپرس سرد بزار..پروفن بده ...ولی امشب خیلی سخته براش ...باید همش کنارش بشینی

وای وای استرس نده😭😭😭😭😭😭😭انشاالله زودی خوب شه
من متنفرمممم از تبو درد وواکسن بچمممم

سخت ترین واکسن بچه ها همین ۱۸ ماهگیه. پسر منم امروز زده و اصلا راه نمیره بخاطر درد پاش… دیگه باید تحمل کرد و سازش کنی تا خوب بشن

بعد واکسن راه نرفت؟

تاشب سعی کن پاش رو تکون ندی و نشسته سرگرمش کنی
موقع خوابیدن شاید اذیت بشه ولی فردا صبح خیلی خیلی بهتر میشه
پسر من روز اول اصلا تکون نداد پاش رو و اینکه گریه میکرد شب هم درست درمون‌نخوابید اما فردا صبحش ۸۰ درصد بهتر شده بود فقط یکمی پاش میلنگید که روز بعدش اونم‌خوب شد

حالا دختر من امروز زدم اوکی فعلا

یک روز فکرکنم اینجوری باشه انشالله زود خوب بشه منم ده روز دیگه باید بزنم

منم دیروز زدم بعد دوساعت بردمش پارک از بعدازظهر دیروز درد داشت با تب تا امروز ظهر خداروشکر از ظهر بهتر شده

برای تبش استامینوفن جواب نداد دیشب پروفن گرفتم براش ولی خداروشکر الان خوبه

سوال های مرتبط

مامان رادوین.آروین مامان رادوین.آروین ۱ سالگی