۹ پاسخ

اره پسرمن تا۴۰درجه هم رفت همش پاشویه کردم

🥹🥴😫۱۸ماهگی میگن کلن سخته

گلاب بزن به صورت ودست پاش

منم دیروززدم بروفن دادم تبش قطع شد الان فقط خیلی جای واکسن متورم وقرمزهست بااینکه حوله گرمم گذاشتم

استا فایده نداره انگار برای واکسن 18 ماهگی من شیاف هم گذاشتم فایده نداشت فقط با بروفن تبش قطع میشذ

شیاف بزار گلاب بزن دست و پا و پیشونی

آره منم دیروز زدم هنوز امروز یکم تب داره من دیشب شیاف گذاشتم براش

پسرمن ک دیروز زدیم یکسره اسهال و استفراغه🤦🏻‍♀️

اکه دیدی جواب نمیده یا شیاف بذار یا بروفن بده زودتر میاد پایین

سوال های مرتبط

مامان یزدان و شهرزاد مامان یزدان و شهرزاد ۲ سالگی